• 1405/03/19 - 16:32
  • - تعداد بازدید: 28
  • - تعداد بازدید کنندگان: 23
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
بازدید دکتر سلیمانی از بیمارستان حضرت فاطمه‌الزهرا(س) رباط‌کریم و بررسی برنامه‌های معنوی ویژه بیماران و کادر درمان

تأکید مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بر تقویت فعالیت‌های فرهنگی در مراکز درمانی

371955.mp3 تأکید مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بر تقویت فعالیت‌های فرهنگی در مراکز درمانی

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با حضور در بیمارستان حضرت فاطمه‌الزهرا(س) ، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز درمانی، بر ضرورت توسعه و تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در محیط‌های درمانی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت فاطمه‌الزهرا(س) رباط‌کریم، دکتر کاظم سلیمانی به همراه هیئتی از مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه از بخش‌های مختلف این مرکز درمانی بازدید کرد و در جریان روند ارائه خدمات فرهنگی و معنوی قرار گرفت.

در این بازدید، حجت‌الاسلام شجاع، مسئول ائمه جماعات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز حضور داشت. هیئت بازدیدکننده در ابتدای حضور خود با حضور در موکب حضرت فاطمه‌الزهرا(س) مستقر در بیمارستان، از نزدیک در جریان خدمات فرهنگی و برنامه‌های معنوی ارائه‌شده به بیماران، همراهان و کادر درمان قرار گرفتند.

در ادامه، حجت‌الاسلام ایمانی، امام جماعت بیمارستان، گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی، برنامه‌های مناسبتی، اقامه نماز جماعت و خدمات مشاوره و حمایت معنوی ارائه کرد و اقدامات انجام‌شده در راستای ارتقای فضای فرهنگی بیمارستان را تشریح کرد.

دکتر سلیمانی در این بازدید با قدردانی از تلاش‌های صورت‌گرفته، بر اهمیت استمرار و تقویت برنامه‌های فرهنگی در مراکز درمانی تأکید کرد و نقش این اقدامات را در ایجاد آرامش روحی بیماران، افزایش امید و تقویت فضای معنوی محیط‌های درمانی مؤثر دانست.

  • گروه اخبار : اخبار روابط عمومی
  • کد خبر : 371955
:
کلیدواژه ها
رضا  زارعی
خبرنگار

رضا زارعی

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings